Entrevista a una alumna de l'aula d'acollida: Gilenia Sousa

La Gilenia prefereix no mostrar la cara. És tímida.
1.Com et dius?
Em dic Gilenia Sousa.
2.D’on ets?
De Veneçuela.
3.I quants anys tens?
Tinc 15 anys.
4.Quin dia vas arribar aquí a Catalunya?
El 23 de novembre del 2016.
5.Ja parles Català?
L'entenc bé però em costa parlar-lo.
6.Per què has vingut aquí?
Per problemes que hi ha en el meu país.
7.T’agrada estar aquí? I què t’agrada més d’aquí?
No m'agrada gaire però què hi farem; el que més m'agrada és estar amb les meves amigues.
8.T’ha costat adaptar-te?
Una mica, ja que vaig haver de deixar-ho tot i fer una vida nova.
9.Has fet amics?
Sí, molts.

10.Estàs aprenent algunes coses de les classes?
Sí. He fet molts progressos en català. 
11.Com et sents a l’aula d’acollida? I t’agrada la professora?
M'hi sento força bé, ja que m'ajuden molt tots...; i de la professora, m'agrada força.
Sharona i Melissa 3r

Comentaris

Entrades populars